ברוכים הבאים לקשת

כאן תוכלו להתרשם מהפעילויות בקשת ולהוסיף אותן לרצף הלמידה

יפה הג'ירפה - האזנה

זו החשיפה ראשונה של הילדים לטקסט והיא מתרחשת בהאזנה.
התלמידים יכולים לשמוע את הסיפור בשתי מהירויות.
הטקסט ממורקר.
בנוסף יש קטע מיידעי אשר מאפשר עבודה נוספת על הטקסט ממקום של הבנת הנשמע.
ישנן שתי פעילויות – נכון לא-נכון סביב קטע המידע, ושאלות ברירה – איתור מידע.

צילום מילים - הטרמה

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

זכירת מילים ברצף - אימון זכרון העבודה

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.
הסיפורים בקשת מקוריים וסובבים ונוגעים בחיים של הילדים ומה שעובר עליהם. כל הסיפורים כתובים ממקום של התמודדות רגשית – חברתית ומניעים לשיח ודיון בכיתה על מנת ליצור חיבור רגשי לקריאה.

 

זכירת תבניות - ידע מורפולוגי

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

מציאת חרוזים - ידע פונולוגי

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

שאלות ברירה

התלמידים יחזקו את הידע ההקשרי (הקונטקסטואלי) שלהם כאשר יחברו שני חלקי משפט, ובכך ישפרו את הבנת הנקרא. בחירת המשפטים נעשתה לפי רעיון משפטי מפתח בשיר, המעידים על תוכן השיר ועל הרצף הטקסטואלי. בפעילות מופיעים חלקי משפטים, ועל התלמידים לבנות משפט הגיוני על-ידי מתיחת קו בין שני החלקים. כמות המשפטים על ה

 

הרכבת משפטים - ידע הקשרי תחבירי

התלמידים יחזקו את הידע ההקשרי (הקונטקסטואלי) שלהם כאשר יחברו שני חלקי משפט, ובכך ישפרו את הבנת הנקרא. בחירת המשפטים נעשתה לפי רעיון משפטי מפתח בשיר, המעידים על תוכן השיר ועל הרצף הטקסטואלי. בפעילות מופיעים חלקי משפטים, ועל התלמידים לבנות משפט הגיוני על-ידי מתיחת קו בין שני החלקים. כמות המשפטים

 

לונה פארק - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צילום מילים - הטרמה

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

זכירת מילים ברצף - אימון זכרון העבודה

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.
הסיפורים בקשת מקוריים וסובבים ונוגעים בחיים של הילדים ומה שעובר עליהם. כל הסיפורים כתובים ממקום של התמודדות רגשית – חברתית ומניעים לשיח ודיון בכיתה על מנת ליצור חיבור רגשי לקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

השלמת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

לונה פארק - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

קריאת מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

מציאת צלילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

השלמת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

מישקפיים - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צילום מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

זכירת תבניות

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

הרכבת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

ילד חדש - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מיון מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

מיון משפטים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

השלמת משפטים

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

הרכבת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

מציאת משמעות דומה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

תחרות האביב - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צילום מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

בחירת מילה מתאימה

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

מיון משפטים

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

הבנת משמעויות

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

זכירת תבניות

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

יוצאות דופן - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צילום מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

זכירת תבניות

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

נכון או לא-נכון

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

הרכבת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

מציאת מילים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

לונה פארק - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

קריאת מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

מציאת צלילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

השלמת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

לונה פארק - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

קריאת מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

מציאת צלילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

השלמת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

לונה פארק - האזנה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

קריאת מילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.

 

 

מציאת צלילים

זיכרון עבודה מאפשר להחזיק פרטי מידע בזיכרון לטווח קצר. הוא מאפשר לאחסן ולעבד מידע זמני ולבצע משימות מורכבות, כגון קריאה והבנת הנקרא. הוא כולל גם ניהול קשב, כלומר שליטה בקשב ותיאום בין הפעולות השונות בזיכרון העבודה.


אורתוגרפיה, זכרון עבודה

קריאה עצמאית

הטקסט מחולק לפסקאות. על המסך מופיעים שני חיצים שבעזרתם אפשר להתקדם קדימה או לחזור לאחור לשם קריאה נוספת.
הקוראים יכולים להקליט את עצמם וכמו כן למדוד את קצב הקריאה.

 

 

איתור מילים נרדפות

תלמידים יקראו כל מילה במדויק עד סופה, ולא ינחשו אותה על-סמך חלקים מהמילה. אחר-כך ינסו לזכור אותה במטרה להעביר אותה לזיכרון לטווח ארוך. המילים שנבחרו הן פעלים, מכיוון שבשיר יש תיאור רב של פעולות שעשתה הג'ירפה כדי להשתנות. נוסף על כך, העיסוק בנושא הפעלים הוא חלק מתוכנית הלימודים בעברית.

אורתוגרפיה, משמעות, כתיב ומורפולוגיה

זכירת רצפים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

השלמת משפטים

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה

שאלות ברירה

פעילות התאמת חרוזים נבחרה להופיע לאחר קריאת הטקסט מתוך כוונה ליצור הקשר תוכני, שהרי כל זוגות החרוזים מופיעים בתוך השיר. התלמידים יוכלו לחזור לטקסט לשם עזרה במציאת החרוזים. חריזה היא חזרה צלילית על תנועות ועיצורים המתרחשת בדרך כלל בסיומות של שורות השיר. הילדים חשופים לחריזה מגיל צעיר, נהנים ממנה ואפילו מסוגלים ליצור חרוזים בעצמם.

פונולוגיה