בחרו את השאלות שמעניינות אתכם
אחרי פתיחת החשבון המשפחתי וקבלת פרטי הכניסה, יש סרטוני הדרכה שמסבירים איך להתחיל, ותוכלו להכנס ישר למסע עם הילדים.
הייחודיות של קשת היא במשחקיות, בהקשבה לקצב שלהם, בתגמול על כל דבר שהם עושים. הם מרוויחים מטבעות ואנחנו מרוויחים למידה.
האם היינו רוצים שבכיף שלהם הם ילמדו לקרוא? בוודאי. אבל בואו לא נשלה את עצמנו כי ללמוד לקרוא כשלא מצליחים - זה לא כיף. בשביל זה אנחנו פה.
בממוצע תוך 3 חודשים, אבל התוצאות משתנות מילד לילד. החשוב הוא שהילדים מתחילים ליהנות מהקריאה מיד.
בוודאי. כל המהות של קשת היא להעצים את הילדים בתהליך הקריאה שלהם על ידי חלוקת הלמידה למשחקים קצרים, חוויתיים שיעודדו אותם להמשיך ולקרוא.
זה מאוד אינדווידואלי. יש ילדים שמספיק להם פעם בשבוע ויש כאלו שיותר. זה הכל תלוי בקצב של הילד שלכם. אנחנו לא רוצים להכביד אלא להיות חלק מתהליך הלמידה ולא משהו שחייבים לעשות.
כן. אין לנו אפליקציה אבל קשת ריספונסיבית לגודל המסך. העדיפות היא במחשב אבל גם בטאבלט החוויה כייפית.
קשת מיועדת לילדים
קשת מתמחה בהתאמה אישית ובקצב איטי ומעודד, מה שיכול להתאים מאוד לילדים עם לקויות למידה. מומלץ להתייעץ עם הצוות.
יש צוות תמיכה זמין לעזרה טכנית ופדגוגית, ותוכלו ליצור קשר בטלפון או במייל.
קשת היא תוכנית שעוטפת את בית הספר מבחינת שטף הקריאה. היא מאפשרת למידה בנושאים שמשיקים לתוכנית הלימודים וכחברה אנחנו עובדים מול בתי ספר לפתח כלים ייחודים שמותאמים לתוכנית הלימודים ולצרכי בית הספר.
העבודה בקשת היא עם אסטרטגיות למידה שאת כמורה יכולה לשייך לכל תלמיד או לכיתה בהתאם לרמת השליטה בשפה, לחוזקות או חולשות שאת מזהה. מורות לשילוב מאוהבות בקשת כי מאפשרת לכל התלמידים בסוגי הקושי השונים, להתקדם ולחוות תחושת הצלחה.
קשת מגיעה עם מערכת מיפוי אשר מאפשרת לקבל תמונה של הקשיים וההצלחות בכיתה לכל הכיתה או לתלמיד ספציפי. בכל רגע נתון אפשר לנעול נושאים, לשייך משימות, לבנות מסלולי למידה.
הסיפורים בקשת נכתבו על ידי עדינה חיימיס, שהיא מחזאית עטורת פרסים עם דגש על עולם הילדים. הנושאים בקשת הם סביב התמודדות רגשית-חברתית מעולם של הילדים כמו - העצמה, התמודדות עם פחדים, בריונות, חברות, חיבור לטבע ועוד ועוד. הסיפורים מאפשרים לילדים להתחבר לנושאים שמגיעים מהעולם שלהם ומעוררים שיח כיתתי ולא נשארים רק בשיעור.
הלמידה עם קשת מגיעה בשני אופנים - גם מערכת דיגיטלית וגם חוברות להדפסה. החוברות מאפשרות תרגול כתיבה, למידה חזותית ועוד
המערכת מאפשרת למידה דיפרנציאלית, חווית הצלחה וגמול ועוד.
גשן למחקר על קשת על מנת לקבל עוד מידע על ההשפעה של קשת על הקריאה.
קשת מאפשרת לך להתמקד בליווי ועידוד במקום בהכנת חומרים. המערכת מספקת תוכן מדורג, מעקב אוטומטי אחר התקדמות, ומשוב מיידי לתלמיד. כך אתם יכולים להשקיע את הזמן בחיבור אישי ובהתאמה פדגוגית.
את יכולה לבחור סיפורים ספציפיים, לבנות מסלול אישי, לשייך משימות, ולהתאים את תדירות השימוש לאופי ולקצב של כל תלמיד. המערכת גמישה ומאפשרת התאמה מלאה.
קשת מגיעה עם מערכת מיפוי אשר מאפשרת לקבל תמונה של הקשיים וההצלחות בכיתה לכל הכיתה או לתלמיד ספציפי. בכל רגע נתון אפשר לנעול נושאים, לשייך משימות, לבנות מסלולי למידה.
הסיפורים בקשת נכתבו על ידי עדינה חיימיס, שהיא מחזאית עטורת פרסים עם דגש על עולם הילדים. הנושאים בקשת הם סביב התמודדות רגשית-חברתית מעולם של הילדים כמו - העצמה, התמודדות עם פחדים, בריונות, חברות, חיבור לטבע ועוד ועוד. הסיפורים מאפשרים לילדים להתחבר לנושאים שמגיעים מהעולם שלהם ומעוררים שיח כיתתי ולא נשארים רק בשיעור.
הלמידה עם קשת מגיעה בשני אופנים - גם מערכת דיגיטלית וגם חוברות להדפסה. החוברות מאפשרות תרגול כתיבה, למידה חזותית ועוד
המערכת מאפשרת למידה דיפרנציאלית, חווית הצלחה וגמול ועוד.
גשן למחקר על קשת על מנת לקבל עוד מידע על ההשפעה של קשת על הקריאה.
קשת מיועדת לילדים הלומדים לקרוא, בדרך כלל גילאי 5-10, אבל המערכת מתאימה את עצמה לרמת הקריאה ולא לגיל הכרונולוגי. גם ילדים מבוגרים יותר עם קשיי קריאה יכולים ליהנות מהמערכת.
המשחקיות, מערכת התגמולים והמשוב המיידי שומרים על העניין גבוה. התלמידים "שוכחים" שהם לומדים ונהנים מהתהליך. זה מפחית התנגדויות ויוצר אווירה חיובית בשיעור.
סיפורים אלה מעניקים לתלמידים כלים רגשיים וחברתיים. הם לומדים להבין נקודות מבט שונות, לפתח אמפתיה ולחזק את הביטחון העצמי. זה במיוחד חשוב לילדים עם קשיי למידה שחווים לעיתים דחייה או קושי בחברה.
השיחות על הסיפורים מפתחות חשיבה ביקורתית, יכולת הבעה, והבנת רגשות. תוכלו לתרגל פתרון בעיות, קבלת החלטות, ותקשורת. זה הופך את שיעור הקריאה למשמעותי ורלוונטי לחיים.
כן, המערכת מתעדת את זמן הפעילות ואיזה חלקים התלמיד תרגל. זה עוזר לכם להבין את המחויבות שלו ולעודד תרגול עצמאי.
חשוב להסביר שמשחק הוא הדרך הטבעית של ילדים ללמוד. תוכלו להראות את התוצאות הקונקרטיות, להסביר את הבסיס המדעי, ולהדגיש שהמטרה היא למידה אפקטיבית ולא רק בידור.