תוכנית הלימודים
מִשְׁקָפַיִם
זהו סיפור שמספרת ילדה על חברה הטוב שחף, המתמודד עם מצב חדש ולא מוכר, לאחר שהחל להרכיב משקפיים. לאורך הסיפור אנחנו מבינים את הקשיים של שחף ומגלים את יחס הסביבה אליו.
לוּנָה פַּארְק
הסיפור מזמן דיון במתן הכשר (לגיטימציה) לפחד ובשאלה אם לבחור לעשות מה שכולם עושים או לעשות רק מה שטוב לנו. זו הזדמנות לשוחח עם הילדים על חברות מהי וכיצד רוכשים חברים או דוחים אותם בשוגג
יָפָה הֲגִ'ירָפָה
המטרה של השיר היא להראות שיש להתייחס לכל אדם באשר הוא ולהפוך את השונות ליתרון, לסייע לילדים לגלות את הייחודיות של כל אחד מהם ולחזק את הדימוי העצמי שלהם ואת תחושת המסוגלות שלהם
יוֹצְאוֹת דֹפֶן
הבנות בסיפור שמעו על קיום מופע התרמה לטובת גן השעשועים הנגיש והחליטו להופיע באירוע בהתנדבות. הסיפור מזמן שיח אודות התנדבות וחשיבות כל אותן תכונות המסייעות להוביל שינויים ולהגשים חלומות
תַחֲרוּת הָאָבִיב
בסיפור מסופר על תחרות קישוט המתקיימת בבית ספר לקראת האביב. מהר מאוד הילדים שמים לב שאין להם מספיק כסף לנצח בתחרות.
לומדים על שיתוף פעולה, מחזור, מנהיגות והבנה שכולם ביחד זה עוצמה
יֶלֶד חָדָשׁ
בסיפור מסופר על האופן שבו מתנהגים ילדי הכיתה, אל ילד חדש שהִגיע לכיתה: הם אינם מקבלים אותו לכיתתם ואף מתנכלים לו. הסיפור מתייחס לרגשות שונים שעולים בקרב הילד המספר, כמו קנאה וחרטה
עוֹלַם הַסְפָרִים
דרך סיפור על שני חברים שאחד אוהב עסקים ואחד אוהב ספרים והמשבר שקרה בבית הספר, אנחנו לומדים על השוני ביננו לאחר ואיך אפשר להעביר את מה שחשוב ולרתום
את הסביבה לחלומות שלנו דווקא כשהלב שלנו פתוח ומראה את הרגשות שלנו.
אַלוּפַת הַכַּדוּרֶגֶל
הקוראים נחשפים לקושי הרב שיש לילדה בכיתה להראות את הכשרון שלה בכדורגל ולהצטרף לנבחרת המורכבת רק מבנים. הבנות מדברות ביניהן על איך ומה לעשות כדי להתמודד עם הסיטואציה ואיך לקחת אחריות על החיים שלנו