התלמידים ישפרו את הבנת הנקרא באמצעות מיון משפטים ל"נכון" ו"לא-נכון" לפי הטקסט. פעילות מיון דורשת מיומנות חשיבה מסדר גבוה: ארגון מידע, שיוך מידע חדש לקטגוריות מוכרות והבנה טובה יותר של רכיבי המידע ושל ההבדלים ביניהם.
בחלק העליון של המסך מוצג בכל פעם משפט אחד. התלמידים גוררים כל משפט למקום המתאים לו: "נכון" או "לא-נכון".
אם התלמידים גררו את המשפט למקום הנכון, מתקבל המשוב "כל הכבוד", והתלמידים מקבלים כוכב. אם לא הצליחו, המשפט נעלם, ומופיע משפט חדש. המשפט שלא נבחר למקום הנכון, יופיע שוב בהמשך, עד שיבחרו את האפשרות הנכונה.
התלמידים ישפרו את הבנת הנקרא באמצעות מיון משפטים ל"נכון" ו"לא-נכון" לפי הטקסט. פעילות מיון דורשת מיומנות חשיבה מסדר גבוה: ארגון מידע, שיוך מידע חדש לקטגוריות מוכרות והבנה טובה יותר של רכיבי המידע ושל ההבדלים ביניהם.
בחלק העליון של המסך מוצג בכל פעם משפט אחד. התלמידים גוררים כל משפט למקום המתאים לו: "נכון" או "לא-נכון".