ידע הקשרי (קונטקסטואלי)
הַרְכָּבַת מִשְׁפָּטִים
התלמידים יחזקו את הידע ההקשרי (הקונטקסטואלי) שלהם כאשר יחברו שני חלקי משפט, ובכך ישפרו את הבנת הנקרא. בחירת המשפטים נעשתה לפי רעיון משפטי מפתח בשיר, המעידים על תוכן השיר והרצף הטקסטואלי
ידע הקשרי (קונטקסטואלי) מאפשר להבין את משמעות המילים על-פי ההקשר שבו הן נתונות. הטקסט אינו אוסף של משפטים, אלא הוא יחידה סמנטית שהמשמעות מאחדת אותה ונוצרת באמצעות אמצעי קישור שונים. ההקשר מסייע בהבנת מילים שאינן שכיחות בשפה או אינן מוכרות לקוראים.
בפעילות מופיעים חלקי משפטים, ועל התלמידים לבנות משפט הגיוני על-ידי מתיחת קו בין שני החלקים.
כמות המשפטים על המסך תגדל בהדרגה כדי ליצור תחושת מסוגלות. בהתחלה יובאו שלושה משפטים (כלומר שישה חלקי משפט), ובהמשך יובאו שלושה משפטים (כלומר חלקי משפט) ולבסוף יובאו ארבעה משפטים (כלומר שמונה חלקי משפט).
ידע הקשרי (קונטקסטואלי)
הַרְכָּבַת מִשְׁפָּטִים
התלמידים יחזקו את הידע ההקשרי (הקונטקסטואלי) שלהם כאשר יחברו שני חלקי משפט, ובכך ישפרו את הבנת הנקרא. בחירת המשפטים נעשתה לפי רעיון משפטי מפתח בשיר, המעידים על תוכן השיר והרצף הטקסטואלי.
ידע הקשרי (קונטקסטואלי) מאפשר להבין את משמעות המילים על-פי ההקשר שבו הן נתונות. הטקסט אינו אוסף של משפטים, אלא הוא יחידה סמנטית שהמשמעות מאחדת אותה ונוצרת באמצעות אמצעי קישור שונים. ההקשר מסייע בהבנת מילים שאינן שכיחות בשפה או אינן מוכרות לקוראים.